Söndag

Hejsan alla glada. Japp idag är det söndag och skolan hägrar imorgon igen, skönt med sista terminen nu :) Sen är jag verkligen klar och jag ser verkligen fram imot det :)
Jaha vad har denna söndag att erbjuda?? Ska snart klä på mig och ta en lång promenad hade jag tänkt mig :) För nu kan man ju ÄNTLIGEN vara ute och gå utan att vara rädd för att sätta sig på rumpan :) ar regnat en massor med så snart ser man vår gräsmatta igen, dock inte en dag försent för det tycker jag :) Visst snö är jättefint men när det ligger så här länge blir man bara trött och allmänt irriterad. Men eftersom vi har haft lång vinter kan vi ju hoppas på lång sommar med :) tror tyvärr inte att vi har den turen bara men det är som man säger : Hej och välkommen till Sverige :)
Nej nu ska jag göra vid mig sen ut på en lång runda :)
Ha det super :)
//Ann-Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0