Hoppa hej

Hej hej :) Har verkligen haft en kanondag idag :) Har varit hemma hos Evelina med henne familj och Evelina har färgat mitt hår :) Blev verkligen helnöjd med det :) Sen har jag studerat Lasse och ans pappa när dem har fortsatt med renoveringen av hans hall :) Det blev många skratt och det känns verkligen som det behövs just nu :) Är otroligt glad att någon kan få mig till att skratta så mycket :) På lördag bär det av dig igen för middag med fröken Evelina och kompani:) Ska bli riktigt kul :) Nej jag får väl se till att stänga ner denna lilla burken nu och försöka sova, tankarna bara springer en massa och det är ena delen till att man har ett helvete till att somna på nätterna men det är väl bara till att håla ut så länge man orkar eller ja jag orkar snart inte mer men vad fan ska man göra.. Skolan imorgon har en lektion känns verkligen jättelönt men som man säger det är bara till att stå ut med det med.. Är ju trots allt klar snart och då blir det verkligen ingen mer skola för min del.. Kanske att jag hälsar på men det är de ända i så fall.. Sen är det dax att se sig om efter jobb, jag bara hoppas att jag får ett jobb för jag kommer verkligen inte orka med att sitta och hirka nere på arbetsförmedlingen och mecka med dem.. NEJ TACK...  Så nu får detta avsluta min blogg för ikväll så ses vi imorgon :) Natti Natti :)

//Ann-Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0