Apont :(:(

Hejsan allihopa.. Har väl varit en mindre spännande natt då jag bar har sovit max en timme tror jag men det har sina stjäl till det. Sen gör det inte saken bättre av att när man ska gå till bussen imorse så börjar det göra riktigt ont på insidan av mina ben, ryggen och rumpan.. Hmm ja jag vet detta låter som något helt annat men nej jag har inte varit olydig :) sen när jag väl kom till skolan så var det dax för lektion fick även en hel del goda råd från min lärare, tusen tack för dem råden, de är guld värda just nu :) :9 ibland kan det vara otroligt skönt att bara få spy av sig allt till någon som inte har enda aning om vad som händer och samtidigt få så bra råd :) Och inte nog med att jag redan har så jävla ont så kommer den andra värken krypandes plus illamående,, Kan det bli en bättre kväll, Hmm nej skulle inte tro det va.. Det blev i alla fall en runda på familia och äntligen har jag fått tag på mina underbara skor :) Folket glodde lite konstigt på mig där ute då jag inte kunde ordentligt men men det bjuder jag på ikväll :) Nej nu ska jag hoppa in i värm dusch sen en runda på soffan tror jag..

Ha en superkväll så ska jag försöka bli sams med min smärta ::)

//Ann-Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0