Bättre sent än aldrig!!

Hejsan kära bloggen!! Ja jag vet att jag har varit dålig som *** på att skriva här men det har hänt allt för mycket på denna tiden nu.. Hela altet började den 5 Februari när det tog slut mellan mig och sambon, så det har varit en jävla prrss sedan dess.. Jag har inte vetat riktigt om jag skulle ha skrattat eller gråtit och lär inte veta det förens jag kommer till ro i min egna lägenhet som jag fortfarande väntar på. Det mesta är upp och ner just nu och där jag bor gör inte mitt liv lättare.. Så det ända jag vill är att ha en egen lägenhet så jag kommer till ro igen och kan starta om på nytt igen med mig själv och allt annat.. Vet inte riktigt vad jag skriva mer då det står rätt stilla för tillfället, Men jag lovar att återkomma :)

Ha det super så länge :)
Kyss och spark i magaluff :)

Kommentarer
Postat av: Mattias B

Hoppas på det bästa med lägenhet så att du kommer till ro :)



Kramis

2011-04-12 @ 01:12:44
URL: http://vadsomhanderimittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0