En helt perfekt kväll :)

Hejsan kära bloggen :) Ja vad mer kan man säga än att jag har haft en helt perfekt kväll med tjejerna :) började med att vi åkte in till stan och åt på en resturang som heter Haket, Riktigt god mat så det kan jag rekomendera till andra med, sen bar det av upp till biografen för att se premiären av sex and the city2 och ja den var riktigt bra så det blir till att se den fler gånger och verkligen till att köpa den när den kommer ut på dvd :) Så denna kvällen har verkligen varit perfekt så nu ser jag bara fram  i mot helgen uppe hos mina föräldrar med min älskling :) Mer info kommer efter helgen.

Happy Day :):)

Köss & Spark

Kommentarer
Postat av: Mattias B

Låter som en härlig kväll ju :) Hoppas att du får det trevlig hos din Dina föräldrar i helgen :)



Kram

2010-05-28 @ 08:08:25
URL: http://vadsomhanderimittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0