Både bra och Dåligt

Ja för att börja med det som har varit bra är att vi har haft en kanonhelg, jag och hjärtat åkte till mamma och pappa i fredags, sen var det barndop för världens sötaste Linnea som jag är stolt gudmor till nu..  sen var det morsdag med och min mamma fick ett presentkort på lindex så hon kan handla vad hon vill nu :) På kvällen bar det av hem till hjärtats föräldrar för att fira hans mamma sen var det dax att köra hem och bara ta det lugnt. Sen var man tillbaka i verkligheten igen där det är sluttampen på skolan nu. Sen för att gå över till det dåliga, jag sitter fortfarande och funderar på vart jag ska ta vägen eftersom jag inte kan bo kvar här hemma då dem inte vill ha några inneboende hos sig, så jag står utan bostad från och med den 30 Juni. Jag är så jävla less på detta sitter och gråter och gråter för att jag vill inte ens tänka tanken på att vara hemlös. Vad fan är reat jävla cp-problem?? Hade jag varit invandrare och kommit till er hade ni gett mig en jävla lägenhet,pengar så man hade överlevt och hela kittet.. Ni har inga som helst känslor för andra människor bara ni sitter där och får ut eran jävla lön så skiter ni i resten.. FY FAN SÄGER JAG BARA!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0