Det var ett tag sen

Hejsan! Ja det var ett tag sen man var här inne men det har tyvärr inte funnits tid eftersom vi har flyttat så nu mera delar man rum:) sen har det varit både jul och nyår. Var riktigft trevligt, firade julen uppe hos mamma och pappa. Tsm men syrran och hennes sambo,brossan och hans fru sen mammas bror:) var riktigt trevligt och fina julklappar med. Sen drog skolan igång i fredags med helt onödigt eftersom vi inte hade någon lektion så vi kunde lika gärna stannat hemma och börjar imorgon istället när alla andra börjar. Kom på det med att detta var mitt sista jullov jag hade så nu är det bara 5månader kvar sen står man där med mössan på huvudet. Det är fan helt otroligt vad tiden går fort. Känner hur panniken börjar hägra över mig och allt vad jobb heter sen att börja leta bostad med. För om jag nu ska sommarjobba så kan jag inte börja leta förens i november månad för soc är tröga nog och letar i ens ekonomi 3månader tillbaka vilket innebär att ser dem att jag har haft inkomst så säger dem bara att dem inte hjälper en för då har man pengar till att betala hyra och allt.. snacka om att tänka med röven om dem ens kan göra det.. Jaja men nu är det studenten som gäller i första hand och skolan över huvudtaget sen får man se vad som händer. För att sen återgå till det nya huset så är det ett radhus saknat verkligen det andra huset något sjukt mycket där jag hade mitt egna och behövde inte tänka på dem andra. Men nej nu ska man dela rum med en annan och grannen som har rummet vägg i vägg behöver man ju inte säga så mycket om.. Dem flesta vet redan vad man har för kommentar där. Men det är bara att lida och se lycklig ut, vill för fasikern bara ha ett eget nu så man slipper allt detta meckandet. Uach och urk säger jag bara!!! Nej nu ska jag nog gå en trppa ner innan jag blir ännu mera illamående av vissa saker. URK!!!!

Ha det fint.

//Ann-Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0