Update:)

Hejsan alla glada. Sorry att jag inte har skrivit på jättelänge men har varkens haft lust eller tid till det. Ska bli bättre på det.. Har varit rätt jycket nu med skolan den senaste tiden sen låg jag sjuk hela förra veckan:( men nu är jag uppe på benen igen och vill verkligen inte bli sjuk mer nu. Jag har varit det tillräckligt. Så nu är det full fart framåt med skolan och allt vad arbete heter:) Dessvärre sitter jag här med en jädra huvudvärk som inte vill ge med sig men jag kände att jag var tvungen. Sitter dessutom och väntar på att lilla Linnea ska komma till världen. Ska bli riktigt kul att moster:) Hmm ja vad har mer hänt? Känns som det har hänt hur mycket som helst men nu kommer jag inte på något så där jätte spec, Känns som jag kommer att återkomma med vad som har hänt:) Jag vet bara att tiden springer iväg och snart är det studenten som hägrar, känns inte så där jätte motiverat nu bara när man tittar ut genom fönstret och ser en massa snö, har bara lust att packa en väska nu och åka utomlands och bara njuta. Men nej det bli till att snällt stanna här hemma i det kalla sverige:( Det har väl hänt lite i skolan med, läste i tidningen idag och ja visst vi tar studenten i år men vi tänker på våra 2 och 1 sen givetvis våra lärare. Fattar inte vad folk tänker med men dem lär nog bli varse om det när det väl kommer till kritan:) nej nu ska lilla jag avsluta detta sen ska jag sätta mig och plugga igen. känns som mitt huvud och jag kommer vara helt slut när jag väl är klar så tacka gudarna till att jag har sovmorgon i imorgon:):) Sova länge och INGEN som väcker en...

Ha det superbra..

//Ann-Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0