Tjo flax:)

Hejsan allihopa:):) Idag är en dag som jag bara skulle vilja glömma helt och hållet. Till och börja med har jag inte gått och lagt mig ännu för jag har suttit uppe hela natten och pluggat som en jude, Sen gör man vid sig för att gå till skolan. Kommer man dig så säger dem i klassen vad gör du här?? Och jag menade på att jag ska ha lektion då får man ett trevligt svar tillbaka att nej våran lärare är hemma idag av någon aledning. Sen kommer man hem igen, Sätter sig och pluggar och vad kommer krypandes tillbaka då, JO min förbannade huvudvärk.. Känns så jäkla spännande. Vill bara gå och lägga mig just nu och bara skita i allt. Men det är inte värt att göra det eftersom jag kommer vakna inatt och vara klarvaken. Gaaaa Känns som jag ska gräva ner mig en vecka eller två innan jag får ett riktigt sammabrott här hemma.. Vad kommer Här näst egentligen???

//Ann-sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0