Fortsättning från igår och sen idag:)

Ja som sagt för att fortsätta på dagen som var i går, den var ju inte riktigt toppen och det blev inte bättre. Nu mera sover jag på golvet eftersom min förbannade säng gick i sönder igår, Jag satt lugnt och sansat i sängen med datan i famnen när jag kände att det blev väldigt mjukt och tänkte att detta stämmer inte. Så jag lyfte på madrassen och mycket rätt och riktigt hade ribborna lossnat och trillat ner under fästena så jag blev förbannade och skruvade i sönder skiten. Så nu sover jag på golvet och slipper min förbannade säng. Hmm för att sen återgå till denna dagen så har jag inte sovit något på hela natten utan suttit uppe och pluggat. Är ganska trött kan jag säga men jag överlever. Så nu blir det tilll att plugga till provet som jag har imorgon sen är det HELG:):) tro mig att jag ska sova då om jag kan vill säga. Nästa vecka är det projektvecka så då blir det nog skolan två dagar bar sen ledig resten och sen är det lov. Så jäkla underbart, vet dock inte vad som har hänt med mig eftersom jag för en gångs skull tycker det är kul att gå till skolan, och jag pluggar som aldrig förr nu:) Men det kommer ge resultat till det med:):) Nej nu ska jag plugga vidare sen blir det nog att vila ett tag innan mina ögon går i kors:)

Ha det superbra..
//Ann-Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0