Besviken,Arg och ledsen!!!

Hmm vet inte i vilken ände jag ska börja i egentligen men jag är bara så jävla besviken,aeg och ledsen just nu.. Och där finns själ till barför jag är det med. Dock inget jag tänker dela med mig här eftersom där finns säkert någon liten äcklig människa som är inne och snokar,.. Allt känns bara så jävla meningslöst just nu, Känns som man har förlorat en del av sig själv. Vissa personer vet vad/vem/när/hur jag menar just nu. Men det spelar ingen roll för det finns inget som gör så här jävla ont.. Det är bara tur att man är ledig just nu från skolan så man slipper ha den hängandes över sig med. Känner inte för något just nu!!!

//Ann-Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0