Allt på en gång känns det som

Hejsan Allihopa. Ja just nu känns det som allt kommer en gång, Samtidigt som allt är ett rent helvete så är jag ändå jag jävla lycklig.. Hmm vet inte hur man kan ha dessa kännslorna samtidigt men på någon höger har jag det??? Men anledningen till att jag e lycklig nu kommer jag berätta om längre fram för just nu kan jag bara ha denna lyckan för mig själv:) Men jag längtar verkligen tills jag kan dela med mig av denna känslan. Sen allt annat runt om kring mig det är typ som vanligt med allt.. Som tur är har jag lov nu och var ledig förra veckan med så jag har verkligen vilat ut mig samtidigt som jag har pluggat med.. Jag har fortfarande mycket kvar men jag ger inte upp jag kämpar för varje dag som går hur mycket jag än är stressad eller bara känner hur jag vill lägga mig ner och inte vakna igen så sätter jag mig ändå och kämpar igenom dagarna som går. Jag vet att många är stolta över mig och ännu flera kommer bli stolta över mig när jag är klar och den ända som ska ta imot den berömmen är jag:) Folk fattar inte hur jag orkar och det gör jag inte själv heller egentligen men där är något i mig som gör att jag orkar göra allt detta. Nej nu ska jag återgå till mitt pluggande och sen ska jag bara slappa..


Ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0