En helt underbar kväll:)

Hejsan på er alla igen.. Igår var en kväll som jag sent kommer att glömma men fasiken vad kul vi hade, Det började med att jag skulle hem till thessan och äta lite mat och dricka lite vin. Jo så blev det men sen berättade thessan för mig att hennes bror skulle spela i Landskrona och då menade jag på att vi skulle ner och titta:) och efter många om och men så blev det panikpackning för thessans del så vi skulle hinna med bussen. När vi väl var framme i landskrona blev det lite drickande hemma hos nånne och danne. där efter bar det av till de stället där danne och bandet skulle spela, och gud vad kul vi hade där:) mycket skratt och bra musik. Både jag och thessan trodde att kvällen var slut där men nej då här fortsätter vi till nästa ställe och fortsätter med att dansa och ha skitkul. Lyckades göra lite bravader men det bjuder jag på det lovar jag:) Lite skoj får man ha när man är ute och jag kan garantera er att så här jävla kul som vi har haft hela kvällen och natten det kommer aldrig att inträffa i lilla höganäs:) Men i alla efter stängning på det andra stället gick vi hem till nånne och satt och snackade lite och till slut när kl var närmare 6 kom vi i säng sen var det upp och studsa igen kl9:) och inte nog med rundan inatt så gick jag och thessan runt och virrade efter stattionen:) efter lite hjälp hittade vi bussen som gick dit och efter lite tänkte kom vi underfull med att hade vi varit lite smartare hade vi bara behövt gå ut 5min innan bussen gick om hade stannat kvar hos nånne och danne men ja vi fick oss en morgonpromenad men det kunde behövas:) sen väl på tåget började vi flippa igen med lite trevliga saker.. Så här har ni min och thessans snabba beslut till att åka till Landskrona och vi har kommit underfull med att vi ska verkligen dit fler ggr:):)

Så med detta vill jag bara säga fy fan vilken perfekt Lördag detta var och den kommer sitta i länge med glädje:):)


Ha det fint allihopa

//Ann-Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0